Tuesday, September 1, 2009

cedera parah

Ni gambar first time aku cedera kat dahi sebab jatuh dan terhantuk bucu almari buku. Masa ni aku baru boleh bergayut sambil berjalan. Sekali tu aku bergayut kat tv sambil main tekan butang2 yang ada kat situ. Ntah mcm mana aku terlepas pegang terus jatuh.

Bab jatuh memang dah banyak kali aku jatuh. tapi malang sikit sebab jatuh kali ni dahi aku terhantuk kat almari buku. Sebagai penghargaan terbelah dua dahi aku......hehe Muka pun dah jadik macam ikan flower horn..Darah banyak kuar tapi abahku selamba ja cuci, pastu dia taruk minyak dan balut.




Mama aku cemas macam biasa...mungkin terkejut dengar aku melalak tak henti..Mama berleter kat abah sebab tak bawak aku pegi klinik. Tapi sekarang luka dah ok...tinggal parut kecil...yang mama aku heran mcm mana luka aku boleh baik cepat tanpa jangkitan lain.Bab ni aku tabik kat abah sebab aku tahu apa yang dia ada.

No comments:

Post a Comment